Huono syksy ollut kun toistamiseen olin jo kipeänä. Eilinen meni aivan kuumehoureiluun, ja eilen olisi pitänyt kirppis loosi käydä maksamassa mutta minkäs teet kun molemmat (minä ja puolisoni) oltiin kuumeessa. Ihme kyllä kumpikaan muksuista ei ainakaan vielä näytä merkkiäkään vilustumisesta.

Koulussa kuulin ilo uutisia kun pääsinkin sinne minne halusin jatkamaan.Enää ei senkään takia tarvitse hermoilla kun kerran tietää mitä tekee suoraavat 1,2vuotta.

Olen nyt muutaman viikon ajan kirjoitellut ihan fyysiseen päiväkirjaan kaikenlaista, kun lueskelin niitä eilen kun olin kipeenä kauhistuin siitä mitä olin kirjoitellut rivien väliin. Aivan kamalia juttuja pystyi tulkitsemaan teksteistäni. Nyt olen päättänyt että rupean tosissani harjoittelemaan itseni ilmaisua jottei vastaavia tekstejä enää syntyisi. En tosin vielä tiedä miten.

Hankin lisää muistia koneeseeni ja kyllähän tämä vanhus raukka vähän paremmin jaksaa raksuttaa, mutta on sillä liikaa muttereita löysällä. Muttereiden löystymisestä syytän windowsia. Uusi kone pitäisi hankkia. Joku semmonen emolevy pitää valita joka on vielä 2 vuoden päästä päivitettävissä.